Thursday, June 14, 2012

| tiada |

Assalammualaikum,

Tiada satu pon memori berbentuk bergambar.
 yang boley saya lihat setiap hari.
yang boley saya tatap sebelum tido.
yang boley buat saya senyum kambing sorang².
yang boley buat girang bila datang nya awan mendung.
dan yang paling penting tiada satu yang boley saya.
tayang memori berbentuk gambar itu pada semua orang.
hahaha.
mungkin ada hikmah nya begini.
semua memori itu hanya saya.
sorang jer dapat lihat.
saya sorang dapat review.
saya sorang je dapat ulang tayang.
sebab memori itu adalah kenangan yang.
bermain di fikiran ini yang TIDAK boley sama.
sekali diTRANSFER ke laptop atau pon komputer.
looks macam kuno.
but percaya lah it was very sweet moments yang orang.
lain tak tahu tapi saya sorang tahu.
terima kasih Allah atas anugerah itu.
semoga berterusan & berpanjangan. :)

CG : percaya atau tidak terpulang! :) *blush giler

No comments: