Saturday, November 12, 2011

| rahsia terbongkar tentang 25! :P |

25 things about me ;)

1. Family is my first priority. I love ayah,mak,nenek,mak andak,abg and adik so much!

2. I got receptor disorder. Aku cepat berpeluh ketika panas mentari di atas kepala.tapi peluh aku tetap sejuk ketika itu.

3. Cita-cita asal nak jadi chef. Bukan lecturer. Kini aku bergelar PENSYARAH

4. Aku suka beberapa perkara tentang LELAKI.terutama minyak wangi & deodorant lelaki

5. Dulu aku single,kini maseh single..hehe

6. Aku suka tenung jam tangan orang laen,bila aku takde jam tangan.

7. Aku pernah masukkan bijik saga kaler merah dalam hidung.akibatnya kena gi jumpa doctor nk keluarkan bijik tuh..haha

8. Aku cuma budak perempuan biasa yang tak pernah dapat A dlm semua subjek termasuk SPM..

9. Walaupun aku takde A lam SPM, tapi aku salah seorang IJAZAH SARJANA holder. Aku bangga dengan diri aku sendiri..heee~

10. Aku rasa aku chantek, dan aku suka tengok perempuan chantek.

11. Aku tak suka nama NOOR, but this NOOR  has made up the family. :)

12. Aku bermulut manis. Aku boleh buat orang suka aku.

13. Tapi aku jugak bermulut jahat. Aku boleh buat orang benci aku sekelip mata. Er, atau aku benci orang tu sekelip mata?

14. seumur hidup aku, aku benci penipu & perampas!

15. Yes, aku memang chubby

16. Setiap tahun, aku akan ada satu lagu tema. Tahun 2011 aku ske dengar lagu ‘I do’ by colbie colliat…ntah hape yang seronok pon tak tawu~ :P

17. Aku suka april..sebab hari lahir aku jatoh bulan april

18. Dulu selalu berangan jadi puteri ; actually aku memang sorang jer puteri mom & dad! haha

19. Aku bangga sebab aku pernah study kat SMAD KPM, seremban

20. aku ske photography. Sebab aku rasa puas bila amek gambo! J

21. Pernah bercita-cita tinggi nak jadi vegitarian. Bhaha. Tak payah la tanya berjaya ke tak. Memang sekarang aku pemakan daging tegar. Haha..

22. aku tak boley basuh sebarang dish or clothes gunakan tangan, sebab ade msalah alergik dengan sabun basuh.

23. Aku complicated. Aku ada inner conflict.

24. Tapi aku kuat.

25. Dan aku mudah pecah.


CG : lebih banyak merapek , lebih tinggi tidak waras nya! :P

No comments: